-
Definiuj sposoby dostawy
Zdefiniuj jeden globalny koszt dostawy dla całego sklepu i od razu możesz zacząć sprzedawać swoje produkty. Jeśli jednak uznasz, że któryś produkt wymaga wyższego kosztu dostawy, możesz określić dla niego indywiduwalny koszt i rodzaj dostawy.
Co więcej możesz definiować nie tylko koszty, ale i sposoby dostawy. Zdefiniuj ich kilka, by Twój klient mógł sam wybrać w jaki sposób towar ma zostać mu dostarczony.
Jeśli klient włoży do koszyka więcej produktów niż jeden i każdy będzie miał różną cenę dostawy, wyświetlona zostanie dla niego cena najwyższa.
Przykładowo, jeśli klient zamówi w Twoim sklepie telewizor LCD, którego koszt dostawy to 45 złotych oraz paluszki do pilota od telewizora, z dostawą w cenie 4 złotych, zostanie dla niego wyświetlona kwota czterdziestu pięciu złotych.