• Jak usunąć produkt ze strony, gdy nie ma go w magazynie?

    TradeMatik domyślnie, gdy kończą się zapasy danego produktu w magazynie pozostawia ten produkt wciąż na stronie jedynie informując, że ilość sztuk w sklepie osiągnęła zero.

    Jeśli ktoś chciałby aby w takiej sytuacji produkt znikał z oferty może zainstalować sobie ten mały plugin, który będzie o to dbał.

    Po instalacji WordPress będzie sam sprawdzał czy zapasy jakiegoś produktu w sklepie TradeMatik osiągnęły zero. Gdy tak się stanie status wpisu (produktu) zostanie zamieniony na ‚szkic’. Dzięki temu wpis nie będzie już się pojawiał na stronie widocznej dla odwiedzających.

    Jak przywrócić taki produkt do sprzedaży? Należy wejść do Kokpitu, następnie z menu Wpisy (zakładamy, że  nasze produkty trzymamy jako wpisy blogowe; jeśli jest to inny typ danych, proszę zajrzeć do adekwatnego odpowiednika tego menu) wybieramy Wszystkie wpisy i następnie Szkice. Tam przechodzimy do edycji wpisu podczas której zwiększamy stan magazynowy i wpis publikujemy ponownie.

    Pluginu nie trzeba konfigurować. Wystarczy go zainstalować i aktywować, a sam już będzie o wszystko dbał automatycznie.

Leave a comment