-
Witaj Gość
Pokaż/ukryj nagłówekWitaj Gościu, pisanie na forum wymaga rejestracji.
Forum » O TradeMatik » Pomoc w użytkowaniu » Płatność przechodzi ale "Zamówienie nie jest dostępne"
Strony: [1] Autor Temat:Płatność przechodzi ale "Zamówienie nie jest dostępne" Marcin Płatność przechodzi ale "Zamówienie nie jest dostępne"
w: August 1, 2014, 12:09Cytuj Witam,
Chcę oferować publikacje w PDF. Dodałem plik zgodnie z intstrukcją tradematika. Zarejestrowałem się z sukcesem w Dotpay. Płatność też przechodzi w Dotpay i jest widoczna w tymże panelu.
Kolejne zamówienie jednak nie jest widoczne w Zamówieniach w tradematiku, a po opłaceniu dotpay, user otrzymuje komunikat "Zamówienie nie jest dostępne" i "Twój koszyk jest pusty".
Maile nie przychodzą ani do mnie ani do usera.
Przykład sprzedaży:
http://marketingdla.pl/2014/07/porada-1-jak-zdobyc-540-potencjalnych-klientow-w-60-dni/Uprzejmie proszę o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Marcin KowalikTradeMatik Odp: Płatność przechodzi ale "Zamówienie nie jest dostępne"
w: August 1, 2014, 12:26Cytuj dzien dobry
prosze sprobowac korzystac nie z dotpay, ktore faktycznie czasami nie przekazuje prawidlowych danych o zamowieniu, ale z transferuj.pl. Zalozenie konta w transferuj trwa chwile, jest bezplatne i prowizje są mniejsze, wiec takie przejscie moze oznaczac jeszcze wiecej krzysci 🙂
Marcin Odp: Płatność przechodzi ale "Zamówienie nie jest dostępne"
w: August 1, 2014, 13:17Cytuj Witam, dziękuję za odpowiedź.
Zarejestrowałem się w transferuj.pl, wykonałem test. Płatność przeszła. Dostałem poprawnego maila z transferuj.pl jako klient i jako sprzedawca. Maila od tradematika nie dostałem ani jako klient ani jako sprzedawca.
Jako klient w sklepie widzę już wiadomość:
"Rezultat płatności za zamówienie
Rezultat transakcji został wysłany emailem. Proszę sprawdzić skrzynkę pocztową."Jednak chwilę później przyszedł mail do sprzedawcy od transferu.pl:
Witaj!
Otrzymujesz tą automatyczną wiadomość ponieważ Twój serwer pod adresem: http://marketingdla.pl
nie daje poprawnej odpowiedzi na wysyłane przez system Transferuj.pl powiadomienia dla transakcji '.*********.'.
Poprawna odpowiedź to: TRUE
Natomiast odpowiedź Państwa serwera to:
nie ma takiego tr_crc w bazie. tr_crc otrzymany:Niepoprawna odpowiedź powoduje powtórne wysyłanie powiadomień.
Prosimy poprawić skrypt w taki sposób, aby odpowiedzi Państwa serwera były zgodne z dokumentacją techniczną.--
Pozdrawiamy,
Pomoc techniczna Transferuj.plUprzejmie proszę o pomoc.
TradeMatik Odp: Płatność przechodzi ale "Zamówienie nie jest dostępne"
w: August 1, 2014, 13:39Cytuj prosze w wp-config.php upewnic sie ze zmienna WP_DEBUG ma wartosc false
czy inne maile z tej instalacji wordpress dochodza normalnie (np mail z przypomnieniem hasla)?
Marcin Odp: Płatność przechodzi ale "Zamówienie nie jest dostępne"
w: August 1, 2014, 14:23Cytuj WP_DEBUG ma wartość false.
Maile... faktycznie w ogóle nie dochodzą. NP o trackbacku czy komentarzu.Pozdrawiam serdecznie
Marcin Odp: Płatność przechodzi ale "Zamówienie nie jest dostępne"
w: August 1, 2014, 15:05Cytuj Update:
Zainstalowałem wtyczkę wp smtp. Przetestowałem ją wewnętrznie: test się powiódł (mail przyszedł).
Po kolejnym testowym zamówieniu:
- dostaje maile jako sprzedawca i kupujacy od transferuj.pl
- nie dostaje maili jako sprzedawca i kupujacy od tradematika
- dostaje info o błedzie od transferuj.pl jak wyżej.
- ważne: nowe zamówienia w ogole sie nie pojawiaja w "Zamowienia" w tradematikUprzejmie proszę o pomoc.
Może dostęp do Wordpressa by pomógł?
pozdrawiam serdecznieMarcin Odp: Płatność przechodzi ale "Zamówienie nie jest dostępne"
w: August 1, 2014, 16:30Cytuj Update:
- wykonałem zakup z innego (nieużywanego na zadnym z kont wordpressa) emaila
- platnosc w transferuj.pl przeszla
- dostalem podwójnie maila jako kupujacy:
zamówienie zostało opłacone!Bardzo dziękujemy za dokonanie zapłaty.
Twoje zamówienie o ID "3" zostanie wkrótce zrealizowane.
- jako user w sklepie widze:
Rezultat płatności za zamówienie
Rezultat transakcji został wysłany emailem. Proszę sprawdzić skrzynkę pocztową.
Twój koszyk jest pusty- w "zamowienia" w tradematik.pl widze transakcje jako "Paid"
- email z linkiem do pliku nie przyszedl
- linku do pliku nie dostalem w zaden inny sposob.Czyli - zapłaciłem, sklep przyjął kasę oraz zamówienie, ale nie otrzymałem pliku.
Co dalej? 🙂
pozdrawiam serdecznie
Marcin KowalikTradeMatik Odp: Płatność przechodzi ale "Zamówienie nie jest dostępne"
w: August 4, 2014, 15:41Cytuj plik oczywiscie byl zalaczony podczas dodawania produktu, tak? jaki to jest format? prosze tez sprobowac spakowac do zip i w tej formie sprzedawac
(przepraszam za dluzszy czas odpowiedzi, ale obecnie jestem na urlopie)
Strony: [1] Mingle Forum by cartpauj
Wesrja: 1.0.34; Strona wczytana w 0.033 sekund